18 Şubat 2016 Perşembe

Less Is More (Az Çoktur): Bilgisayar masaüstüm



Less Is More

Microsoft Paint'te ekran çözünürlüğüme göre bir dosya açıp siyaha boyadım. açık gri tonu ile hoşuma giden bir renk ve büyüklükte metni yazdım ve ortaladım. kişiselleştirme ayarlarından masaüstü arka planı olarak ayarladım.

Home Folder: iş dokümanlarımın tutulduğu ve sadece benim ulaşabildiğim bir alana ait kısayol. aslında "Belgelerim/My Documents" ne ise o.

ORTAK: malum, her şirkette olan dosya sunucusuna erişim için kullanılan alana ait kısayol.

Things: taslak dosyaların bulunduğu bir klasör. "masaüstü"nde duran herşey onun içerisinde.

Recycle Bin/Çöp kutusu'nun simgesini saklayıp kısayolunu "başlat/start" menüsüne attım.

"görev çubuğu/task bar"ı da özelliklerinden "otomatik gizle/auto hide" özelliği ile sakladım.

evdeki bilgisayarda da aynısını yaptım ama bu kez "more" kelimesini kırmızı olarak yazdım.

bence güzel oldu :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder