1 Haziran 2015 Pazartesi

en son okuduğum şiir kadar tazedir günüm

Cep telefonundan şiir okumak kadar tatlı bir kaçamak
Küçücük bir öpücük camdan el sallayışına.
Böylece kuruldu bizim düzenimiz
Böylece kırıldı renkli meyveler taşıyan kılcal dallar
Derdi çokmuş gibi yapan adamın isyanı gülümsetiyor beni ve
Cümleleri devrik kurunca her şey çözülüveriyor sanki

Ölümün alaya alınmadığı
ve gözlerin buğulandığı bir iç çekiş ülkesinin vatandaşı olmak hayali
Bu yüzden aşığım işte sana
Gözlerinde yaşlarının yansıması.

Şiir ile yeniden barışmak uğruna
Bir kelimenin peşinde koşmak seni anmak adına
Ara dendi, aradım
Bekle dendi, bekledim
Kalu bela'dan beridir birlikteyiz ben bunu bildim

En son okuduğum şiir kadar tazedir günüm
Şu güzel çiçeklerin adı erguvanmış öğrendim
"Erguvanların hepsi Zehradır."
İşte bu önermeyi çok sevdim.
Kelebeklerin kanat çırpışıdır sözün duan
Dudakların...