22 Ekim 2014 Çarşamba

itiraf edeceklerim var!

Zehra Yüksel'e
üzgünüm Osman Konuk. belki başka zaman.




itiraf edeceklerim var!
kelimelerin büyütüğü bir yetimim ben
rüzgarın kanatlarına aşık
ve korkak bir deniz köpüğü kadar ergen.
suskunluk orucum mezara kadar sürecek
gerçeklere değil haklı bulunmaya tutkun tanrıcıkların arasında

büyümek komik bir kelime

gün batar renkler değişir
gerçeklik döner gelir
hece ile gece kardeş
sözler var ki kıyama gebe

boşuna geçmedim ateş geçitlerinden

tevbem boşuna değil
buradan cennete uzanan bir yol var biliyorum
çocuklar bunun kanıtı

şiir en güzel yağmur denize inerken okunur

birde gözlerinin içinde.
gözlerin iki nurlu yıldız olur
kimse anlamasa da ben bilirim gerçeği
gök var derim, Zehra var derim
Allah var, Ekber'dir derim.

saatimi teheccüde kurdum

seninle buluşmalarımın hakkını verebilmek için.
sen geldin
ve bir adam bir şehri neden sever öğrendim.